image/svg+xml
image/svg+xml

2020-2021 Akademik Yılı Bahar Dönemi Merkezi Yerleştirme Puanıyla Yatay Geçiş Sonuçları

KESİN KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

 

  • Ders İçerikleri (Ders içeriklerinin onaysız olması halinde akademik birim, öğrencinin geldiği üniversitenin Ders Bilgi Paketinden ders içeriklerinin doğruluğunun/uygunluğunun teyidini yapar. Farklılık olması halinde; öğrenci, kayıt yaptırdıktan sonra bir hafta içerisinde onaylı ders içeriklerini iibf@bartin.edu.tr e-posta adresine göndermelidir. Aksi takdirde muafiyet işlemi yapılmaz.)
  • Güncel Onaylı Transkript Belgesi.
  • Başvuru Formunun Çıktısı.
  • Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge.
  • Kayıt Tarihleri İçerisinde Katkı Payı / Öğrenim Ücretinin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu/Makbuzu. (İkinci öğretim öğrencileri ile normal öğretim sürelerini aşan birinci öğretim öğrencileri için)
 

NOT: İçinde bulunduğumuz Covid-19 pandemi süreci nedeniyle Üniversitemize yatay geçiş hakkı kazanan öğrencilerin, yatay geçiş evraklarını iibf@bartin.edu.tr e-posta adresine dilekçe ile birlikte göndermeleri gerekmektedir.

 

Dilekçe örneğine ulaşmak için tıklayınız.

   

Önemli Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.