image/svg+xml
image/svg+xml

2021-2022 GÜZ DÖNEMİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURU SONUÇLARI

2021-2022 Güz dönemi Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yatay geçiş sonuçları açıklanmıştır.
 
Merkezi Yerleştirme (EK Madde-1) sonuçları için TIKLAYINIZ
Kurumlararası Yatay geçiş sonuçları için TIKLAYINIZ
Kurumiçi Yatay geçiş sonuçları için TIKLAYINIZ
Yurtdışı Yatay geçiş sonuçları için TIKLAYINIZ
 
Kesin Kayıtlar 06-10 Eylül 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.
İçinde bulunduğumuz Covid-19 pandemi süreci nedeniyle Fakültemize yatay geçiş hakkı kazanan öğrencilerin, yatay geçiş evraklarını iibf@bartin.edu.tr e-posta adresine dilekçe ile birlikte göndermeleri gerekmektedir.
 
 
 
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1-Onaylı Öğrenci Belgesi: Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir. Yurtdışından yatay geçiş yapan öğrenciler bu belgenin onaylı Türkçe tercümesini göndereceklerdir.)
2-Onaylı Not Durum Belgesi (Transkript): Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı bütün dersleri ve bu derslere ait notları gösteren onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir. Yurtdışından yatay geçiş yapan öğrenciler bu belgenin onaylı Türkçe tercümesini göndereceklerdir.)
3-ÖSYS/YKS Puanını Gösteren İnternet Çıktısı: Öğrencilerin kayıtlı oldukları Yükseköğretim kurumlarına yerleşmiş olduğunu gösteren belgedir. (Yurt dışından gelen öğrenciler, asgari ÖSYS/YKS Puanına veya muadil belgeye sahip olması gerekir)
4-Ders İçerikleri: (Yurtdışından yatay geçiş yapan öğrenciler bu belgenin onaylı Türkçe tercümesini göndereceklerdir.)
5-Başvuru Formunun Çıktısı
6-Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge: (Yurtdışından yatay geçiş yapan öğrenciler bu belgenin onaylı Türkçe tercümesini göndereceklerdir.)
7-Not Değerlendirme Sistemi Gösteren Belge (Yurtdışı yatay geçiş başvurusu yapanlardan istenecektir.)
8-Yatay geçiş kayıtlanma dilekçesi: Dilekçe örneğine ulaşmak için tıklayınız.
9-Kayıt Tarihleri İçerisinde Katkı Payı / Öğrenim Ücretinin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu/Makbuzu: (İkinci öğretim öğrencileri, uzaktan öğretim öğrencileri ile normal öğretim sürelerini aşan birinci öğretim öğrencileri için)

Ziraat Bankası internet bankacılığı üzerinden ya da bankamatiklerinden T.C. kimlik numaralarını girerek kayıt tarihleri içerisinde yatıracaklardır.

NOT: Öğrenim ücretini yukarıdaki şekilde yatıramayan öğrenciler,

Ziraat Bankası’nın TR06 0001 0000 5251 6096 6950 34 IBAN numarasına yatırabilirler.

 
ÖNEMLİ NOT: Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması halinde kabul edilir. Islak imzalı olan belgelerin posta/kargo yoluyla İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığının aşağıda belirtilen açık adresine gönderilmesi gerekmektedir.
ADRES:
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yeni Derslik Binası 3. Kat 3-48 Nolu Ofis
74110 Kutlubeyyazıcılar Köyü  Merkez / BARTIN
 
Ders Muafiyeti talebinde bulunacak öğrencilerin dolduracağı dilekçe örneği için TIKLAYINIZ
 
Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.